من تنها نیستم


هنوز زنده ام بی تو....... باورت میشود؟؟؟

㋡بفرمــــا تــو دمـــ در بــده㋡ hala boro paeein ...........................!!!!!!!!!!!!!!bodo ja namoni♥♥

raha

من تنها نيستم, اشکهايم را دارم,

اشکهايي که از غم تو بر گونه هايم جاري است من تنها نيستم,
 
لحظه ها را دارم, لحظه هايي که يکي پس از ديگري عاشقانه مي ميرند
 
تا حجم فاصله را کمرنگ تر کنند.
 
من تنها نيستم چرا که خيالت حتي يک نفس از من غافل نمي شود.
 
چقدر دوست دارم لحظه هايي را که دلتنگ چشمانت مي شوم.
 
هر لحظه دوريت برايم يک دنيا دلتنگي است و چقدر صبور است دل من,
 
چرا که به اندازه تمام لحظه هاي عاشق بودنم از تو دور هستم .
 
ولي من باز چشم براهم...
 
چشم به راهم تا آرامش را به قلب من هديه کني...

فراموش

 

یک روز احساس کردم اگر اورا با یک غریبه ببینم تمام شهر را به آتش خواهم کشید.........

 اما امروز حتی کبریتی هم روشن نمیکنم تاببینم او کجاست و با کیست.............

روزی که به دنیا آمدم در گوشم خواندند اگر می خواهی در دنیا خوشبخت شوی همه را دوست بدار.....


....حال که دیوانه وار دوستش دارم می گوید فراموش کن!!!!!!!

امشب تولد یکسالگی کلبه زيبائي ها من و تولد اَن صداست امشب می خواهم

 به احترام بودنش  و ماندنم بار سفر ببندم..سفری شاید همیشگی سفری

 دور به اعماق وجودرسم عجیبی است،در تولد یکسالگی به احترام

 وجودش باید شمع خاموشی را فوت کرد،خدا می داند

 شاید این سفر روزی به پایان رسید

 

 



کسب درآمد

نظرات شما عزیزان:

ghasem
ساعت8:54---7 تير 1391
سلام مرسی بهم سر زدی بازم بیا من لینکت میکنم توهم باعنوان دل دیونه وادرسhttp://ghasemm.loxblog.com‏ منو لینک کن

ghasem
ساعت22:50---4 تير 1391
آسانترین کار دنیا اینست که تو خودت باشی وسخت ترین کار دنیا اینست که تو آنی باشی که دیگران از تو انتظار دارند وب باحالی داری قشنگ بود بیا به ما هم سر بزن منتظرم بیایی هادر ضمن ولادت سرچشمه نور امام حسین(ع)حضرت عباس(ع)وامام سجاد برشما وخانواده محترم مبارک

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 4 تير 1391برچسب:,ساعت 22:46 توسط arezoo| |


Design By : Susa Theme